GARANTIE

Ik doe mijn uiterste best je het mooiste resultaat te leveren en dit zorgvuldig voor je in te pakken. Toch komt het wel eens voor dat een bestelling beschadigt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover te maken.

Indien het gebrek binnen de garantie valt, zal ik kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

 

KLACHTEN

Ik hoop natuurlijk dat alles naar wens is als je je bestelling binnen krijgt, maar het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal is zoals gepland.

Mocht je niet tevreden zijn met je bestelling, wil ik je vragen dit kenbaar te maken door te mailen naar info @ flowerbomartist.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.